.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع ناطق نوري از نورمفيدي
من به عنوان مشاور رهبر انقلاب، بدون شک پس از بازگشت به تهران گزارش این جریانات و تحرکات بر علیه نماینده ولی فقیه را به رهبر معظم انقلاب خواهم داد تا جلوی این کارها بیش از این گرفته شود.
دفاع ناطق نوري از نورمفيدي

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: تحرکات اخیر در استان گلستان باعث ایجاد ناامنی در سطح استان و کشور خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز ، حجت السلام والمسلمین "علی اکبر ناطق نوری" عصر دوشنبه در دیدار با جمعی از علما و روحانیون، رزمندگان و بسیجیان 8 سال دفاع مقدس و نیز جمعی از نیروهای فعال سیاسی استان گلستان در محل حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان افزود: نوشتن، تکثیر و توزیع شب نامه در سطوح مختلف در چنین استانی که تاکنون ناامنی وجود نداشته و شیعه و سنی مانند دو برادر در کنار هم بودند، کار درستی نیست.

به گفته وی، من به عنوان مشاور رهبر انقلاب، بدون شک پس از بازگشت به تهران گزارش این جریانات و تحرکات بر علیه نماینده ولی فقیه را به رهبر معظم انقلاب خواهم داد تا جلوی این کارها بیش از این گرفته شود.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به این که این شب نامه ها و اطلاعیه ها از سوی عده ای موسوم به جناح راست و جبهه متحد اصولگرایان می باشد با بزرگان و سران این جناح و جبهه متحد صحبت خواهم کرد تا سریعا این موضوع به پایان برسد.

وی ادامه داد: اگر این اختلاف و کج خلقی ها ادامه داشته باشد، بدون شک جو استان برهم می ریزد و شاهد ناامنی در استان خواهیم بود.

ناطق نوری سپس به موضع گیری حامیان نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان اشاره کرد و افزود: تدبیر، اندیشه و درایت و صبر و حوصله شما بهترین جواب و دفاع از نماینده ولی فقیه بوده است.

مشاور عالی رهبر انقلاب در ادامه گفت: اگر شما همین موضع را تا پایان این جریان داشته باشید به زودی شاهد خاموش شدن شعله های این تحرکات خواهیم بود.

يادآور ميشود ،چندی پیش شب نامه های مختلفی بر علیه آیت الله نورمفیدی با امضای "سیدمحسن طاهری" فرزند مرحوم آیت الله  طاهری گرگانی نماینده مردم استان در خبرگان رهبری و مسوول کنونی مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان گرگان و برادر نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس هشتم ، تهیه و توزیع شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 خرداد 1387
افرادی چون آِت الله نورمفیدی که 60 سال سابفه همراهی با امام را دارند با این بچه بازی ها به حاشیه نخواهند رفت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.